Adresář je v systému Vistos CRM dynamickou databází našich kontaktů, do které můžeme zadávat data ručně či jsou do databáze plněny automaticky skrze API napojení s dalšími aplikacemi. Tuto robustní banku našich kontaktů na fyzické osoby, právnické osoby, jejich pobočky atd. umí Vistos CRM efektivně obsluhovat, a práce v systému je tak pohodlná a velmi rychlá. Zdlouhavé vyhledávání již není třeba.
Databáze není omezená na množství záznamů, lze v ní filtrovat, využívat podmíněného formátování, u daných kontaktu lze diskutovat, přiřazovat k nim například zákaznické manažery či záznamy exportovat do mnoha formátů.
Spolu s kontakty máme svázané i aktivity, které s nimi proběhly. Máme tedy vždy přehled, kolik hovorů s kontaktem proběhlo, kolik jsme vydali faktur (popř. s jakými produkty), jaké úkoly se pro kontakt mají splnit a mnoho a mnoho dalšího – vše je možné zobrazit v grafech. Reporting je obsažen jak pro celou databázi, tak pro jednotlivé záznamy, máme tedy vždy a o všem přehled.
Samotné zadávání kontaktů je snadné. Vytvářet nové kontakty mohou (1) uživatelé systému. Ti mají práci značně zjednodušenou inteligentními funkcionalitami, které jsou v systému obsažené, automaticky jim pomáhají kartu záznamu vyplňovat, čímž šetří čas. Například po zadání PSČ se doplní ostatní údaje, dále pomocí ARES, kdy stačí zadat IČO společnosti, se dopíše ve správném tvaru název společnosti a DIČ. Záznamy jsou střeženy Insolvenčním rejstříkem, který nám podá ihned zprávu o tom, je-li kontakt v insolvenci. Dále mohou kontakty (2) vytvářet automaticky aplikace, se kterými je systém propojený. Jak již bylo zmíněno dříve, systém má mnoho API napojení, která přenášejí kontakty, které máme již obsažené v jiných aplikacích. Máme tedy ušetřenou práci a odpadá nutnost dvojího zanášení dat.
Pokud máte rozšíření s databází MERK, máte prokliky i na sídla společností, kde máte na výběr zobrazení v mapy.cz a Google maps.