Servis modul sestává ze tří částí, a to: Zákaznické rezervace, Dodavatelské rezervace a Servisního listu.
Zákaznická a Dodavatelská reklamace
Modul sloužící pro reklamace ze strany zákazníků obsahuje jedinečný identifikátor (číselnou řadu) a několik číselníků, kterými charakterizujete typ, stav, prioritu a způsoby doručení a vyřízení reklamace. Číselník Typ obsahuje hodnotu Záruční a Pozáruční. Stavy (Navrženo zákazníkem / Zboří přijato) se rozumí aktivní fáze, kdy se daná reklamace řeší a její řešitel a posléze jeho vedoucí jsou v případě blížícího se data vyřízení (den předem) či v plánovaný den vyřízení notifikování. Stav ve fázi (Uzavřeno / Storno) se má za vyřízený a řešitelé dané reklamace nejsou nijak upozorňováni.
Evidence zákazníka (firmy či kontakt) nám usnadní způsob vkládání reklamovaných položek, kdy po výběru Zákazníka budou automaticky nabízeny jen ty produkty k reklamaci, které od nás koupil.
Způsob přijetí reklamace slouží pro naši evidenci.
V sekci DATUM se vyplňuje automaticky Datum vzniku reklamace k datu vytvoření dané Zákaznické reklamace a dojde k vyplnění plánovaného data vyřízení, které se automaticky nastaví datum o měsíc navýšené k datu vzniku. Plánované datum má vliv na dny, kdy budou osoby Přiřazené k Reklamaci a jejich Nadřízený notifikováni.
V případě, že je reklamace uznána, můžeme toto evidovat pomocí přepínače ANO/NE. Můžeme i přímo do Reklamace vložit podpis skrze podpisovou komponentu, kterou můžeme použít na dotykovém displeji.
V Reklamovaných položkách lze přidávat reklamované zboží či služby daným Zákazníkem a nachází se zde možnost přidání produktu k produktu – tuto možnost můžeme využít například v případě, kdy si zákazník s daným produktem zakoupil i další jeho součásti. Výběr dílčího produktu provedeme kliknutím na „fajvku“ dané položky, kdy následné vybrané položky budou svázané.
Níže uváděná textová pole slouží k poznámkám danými osobami.
Po uložení dojde k nabídce Akčního tlačítka Dodavatelská reklamace , které můžeme použít v případě, že nejsme výrobcem reklamovaného zboží či služby, ale pouze zprostředkovatelem. Po kliknutí na akční tlačítko dojde k překlopení ze zákaznické na dodavatelskou reklamaci. Dále je možné vygenerovat tiskový report Potvrzení o přijetí reklamace, který můžeme následně předat zákazníkovi.
Dodavatelská reklamace je obdobou.
Servisní list
Entita Servisního listu lze využít například ve chvíli, kdy plánujeme práci u zákazníka. Na daný list pak přidáváme položky, na které po uložení listu můžeme akčním tlačítkem vystavit fakturu.