Plán prodeje slouží k plánování pro jednotlivé uživatele a může sloužit i jako plánování prodeje jednotlivým zákazníkům. Klíčové je nastavení frekvence, kdy si z číselníku vybereme mezi opakováním měsíčním, čtvrtletním a ročním. A zároveň zvolíme, od kdy do kdy má daný obchodní plán být aktivním.
Dashboard Plnění obchodního plánu pak zobrazuje v jednotlivých intervalech množství, které bylo zobchodováno. Můžeme si vybrat, zda chceme jako splněnost brát v úvahu vydanou fakturu či uhrazenou fakturu (v tomto případě se bude zaplacenost vztahovat k termínu přijetí platby a je možné, že se bude zobrazovat v případě měsíčního intervalu v jiném měsíci).
Stejně jako způsob splnění (vydaná faktura/uhrazená faktura) můžeme nahlížet na daného zákazníka či obchodníka, který prodej zrealizoval. Tyto možnosti se nám skrývají pod tlačítkem filtr nahoře, kde si dané parametry nadefinujeme.