Ačkoliv se Vám o správné nastavení e-mailového účtu postará především podpora Vistos CRM (zprovozní např. E-mail Watcher), uživatel si může některé funkcionality týkající se e-mailu nastavit i sám, především uživatel e-mailové účty zakládá a udržuje aktuální.
Poznámka: Aby e-mailový účet správně fungoval, musí být spárovaný s příslušným uživatelem a měla by mu být přiřazena složka (není možné nastavit přes uživatelské rozhraní – nutno kontaktovat support). Pro správnou funkci notifikací je třeba založit defaultní e-mailovou adresu (stejný postup).
Pokud chci přidat nový e-mailový účet, na entitě E-mailový účet v Hlavním nastavení zvolím nový záznam a vyplním příslušná pole.
- Jméno odesílatele – zvolím jméno
- Uživatel (povinné pole) – vyberu uživatele (ikona lupy)
- E-mail (povinné pole) – vyplním e-mailovou adresu
- Název účtu (povinné pole) – lze např. zopakovat e-mailovou adresu
Příklad vhodně vyplněných polí:
Dále lze vyplnit blok Nastavení příchozí pošty (v současné době nelze uživatelsky, pro nastavení e-mailu kontaktujte support):
- Typ účtu
- IMAP – Princip IMAPu je ten, že obsah schránky (jejích složek) je všude totožný. Pokud se e-mailová zpráva smaže mimo Vistos, tak se následně zpráva odstraní i z Vistosu. Pro stahování e-mailů do Vistosu se používá IMAP protokol.
- POP3 – Protokol POP3, který funguje pouze jednosměrně (jednosměrná synchronizace), se v současné době už příliš nepoužívá.
- Další pole týkající se nastavení příchozího serveru – viz obrázek:
Pole z bloku SMTP vyplníme obdobně: