Aktivity kromě E-mailu a Kalendáře, se kterým úzce souvisí, zahrnují také Událost, Schůzku, Výkaz práce, Hovor a Sms. U kalendáře je v menu navíc možné vidět rychlá upozornění na schůzky, hovory a události.
Událost
Událost je informativní poznámka, která může sloužit také jako upomínka (např. zalít květiny, vyzvednout děti ze školky nebo významný den v naší firmě). Pochopitelně můžeme možnosti této entity výrazně rozšířit. Ve standardní verzi máme pole Adresář, ve kterém můžeme vybrat, jakého kontaktu se událost týká. V subgridu daného kontaktu (firmy, kontakty, OSVČ) pak tuto událost nalezneme také. Možnost Celý den nastaví událost od 00:00 do 23:59 daný den a pole Soukromé, kterým je myšleno nastavení pro zobrazení ostatním uživatelům, kde po výběru soukromé schůzky tento záznam uvidí pouze uživatel, který schůzku vytvořil (popř. uživatelé, kteří jsou účastníky schůzky). Možnost termínu další události, popř. místa jejího konání můžeme předběžně vyplnit. To může sloužit jako vodítko při zjištění, že původní termín nevyhovuje a my tak máme další v záloze. V itemgridu Účastníci lze přidat účastníky schůzky, kteří budou o schůzce notifikováni e-mailem (v případě, že ho mají vyplněný).
Schůzka
Ve schůzce máme oproti obyčejné Události více možností. Jsou jimi např. pole Příležitost – v tomto poli můžeme schůzku přiřadit k naší obchodní příležitosti, čímž do budoucna získáme přehled aktivit, které jsme vykonali.
Výkaz práce
Výkazy práce si vytváří uživatelé systému, kteří chtějí zdokumentovat svou odpracovanou aktivitu. Do pole Název napíšou stručně charakter vykonané činnosti, v poli Typ vystihnou povahu (ta se může lišit – záleží na specifickém nastavení konkrétní společnosti, která systém Vistos CRM využívá). Asi nejdůležitějšími poli jsou ta s časovým intervalem, tedy Začátek a Konec, kde uživatel zaznamená, od kdy do kdy na aktivitě pracoval. Podle toho může být vystavena faktura. Úkolem uživatel připojuje svou činnost k entitě úkol, čímž dochází k evidenci stráveného času (pokud zanese začátek a konec práce). Snadno pak můžeme vidět, jak dlouho trvalo vyřešení daného úkolu, kolik uživatelů na něm pracovalo (a jak dlouho). Aktivita dále kategorizuje naše úkoly, čímž získáváme větší přehled. Pole Fakturovatelný může například ovlivnit, jaká hodinová mzda bude uživateli počítána. V Poznámce může uživatel svou práci detailněji popsat.
Hovor
Hovor slouží k evidenci a plánování telefonátů, které se následně zobrazují v kalendářích daných uživatelů, případně jejich nadřízených – záleží na nastavení práv. U hovorů lze evidovat délku hovoru, kontakt, se kterým bylo/bude voláno (a ke kterému se hovor připojí, abychom i u kontaktu měli na subgridu evidenci počtu volání), případně jaké příležitosti se hovor týkal, stav a zda je hovor příchozí. Pole pro poznámky slouží k možnosti zápisu podrobností, které se týkají hovoru, a díky tomu již nikdy nezapomeneme, o čem hovor byl.
Sms
Entita sms je podobná hovoru, avšak slouží k evidenci textových zpráv a nabízí další funkcionality související s posíláním sms.